شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲۰ آبان، ۱۳۹۴ | ساعت 10:22 | کد خبر: 1167 نسخه قابل پرینت

معرفی دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد

دومین همایش ملی «ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد که توسط «موسسه علمی کیان پژوهان»برگزار می گردد با فراخوان ملی  قصد دارد تا گردهمایی بزرگ علمی را برای دانشمندان، صاحبنظران و اندیشمندان علوم مدیریت  واقتصاد رقم بزند.

با تبادل نتایج آخرین پژوهش های صورت گرفته و اطلاع رسانی نتایج کاربردی آنها سهمی در اعتلای نظام مدیریتی کشور، دستیابی به توسعه پایدار، رشد و شکوفایی صنایع و تولید ملی و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه خواهیم داشت.

معرفی دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد

معرفی دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد

همچنین  به  اشتراک  گذاشتن  جدیدترین  یافته های علمی و تحقیقاتی، به روزآمدی علمی و حرفه ای فعالان دانشگاهی وعرصه کسب و کار خواهد انجامید. در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های مسئولین ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی رشد و تعالی مدیریت در بنگاه های اقتصادی کشور است.

افزایش اثربخشی و کارایی مدیران کشور تاثیر فراوانی در رسیدن کشور به اهداف تعیین شده خواهد گذاشت و بدون شک به جریان افتادن دانش و علم مدیریت در کنار تعهد اسلامی و پایبندی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی در رساندن کشور به سرمنزل مقصود و قدرتمندی هر چه بیشتر کشور، سهمی بزرگ خواهد داشت.

از سوی دیگر فرآیند مدیریت از جمله مسائل بسیار مهم جوامع بشری است و از آنجائیکه انقلاب اسلامی ایران حاکمیت اصول و ارزشهای الهی بر محیط اجتماعی از جمله نهادها و سازمانهای مربوط به آن را ضروری ساخته است، بنابراین تبیین رسالت مراکز علمی و پژوهشی در تحقق اهداف نهضت تولید علم یکی از آرمان های بسیار مهم کشورمحسوب می شود.

از این روی در راستای تحقق این اهداف و در جهت ارتقاء سطح دانش و تولید علم و تبیین نقش مدیریت همه جانبه و با هدف گسترش دانش و در جهت عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر ضرورت راه اندازی نهضت علمی و در سالی که هوشمندانه به نام”اقتصاد و فرهنگ, با عزم ملی و مدیریت جهادی”نامگذاری شده است، بر آن شدیم سهمی هر چند اندک اما کاربردی و اثرگذار در راه نیل به این اهداف اساسی و مهم داشته باشیم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.