شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۱۳ آبان، ۱۳۹۴ | ساعت 15:34 | کد خبر: 1056 نسخه قابل پرینت

معرفی همایش بین المللی مدیریت گردشگری با رویکرد علوم رفتاری

با توجه به کاهش تمرکز بر صنعت نفت و محدود بودن انرژی و مدیریت آن در کشور، صنعت گردشگری می تواند فضایی جدید از کسب و کار و حتی کارآفرینی را به خود اختصاص دهد.  با توجه به کاهش تحریم ها و باز شدن مرزهای کشور به همه گان خصوصا ایراینان خارج از کشور و دیگر ملیتها، این طرح می تواند فضایی امن و مناسب با موقعیت موجود برای جذب سرمایه گذاران به کشور نیز باشد.

همایش بین المللی مدیریت گردشگری با رویکرد علوم رفتاری

همایش بین المللی مدیریت گردشگری با رویکرد علوم رفتاری

با تاکید بر تدوین مدل های ارتباطی موثر و ترویج فرهنگ مدیریت میراث فرهنگی در راستای جذب توریسم در داخل و خارج از کشور می توان نگرش ها را نسبت به هویت ایران تغییر داده و فرهنگی بودن ذات فعالیت توریسم را نه فقط برای ایرانیان داخل کشور بلکه برای تمامی ملیتها دوباره بازگو کرد.

هدف از برگزاری این همایش، ارزش گذاری بر میراث ملموس و ناملموس کشور در راستای جذب توریست می باشد تا بتوان با به تصویر کشاندن سنت و قدمت تاریخچه و اصالت ایران به دیگر کشورها منجر به کاهش ایران هراسی و اسلام هراسی شد.

از دیگر اهداف مطرح شده تبدیل تهدیدها به فرصتهای ارتباطی و ظریفت سازی در راستای رشد و ارتقای همه جانبه صنعت توریسم است تا بتوان هم عملکرد توریسم را ارتقا داد و هم از آن برای رشد اقتصادی کشور بهره برداری نمود.

هدف مطلوب از برگزاری این همایش ارائه نتایج عملکرد در خصوص جذب و نگهداری فرهنگ توریسم در کشور و ارائه راهکارهای عملیاتی به عنوان  Action Plan به سازمان می باشد. با حضور صاحبنظران و متخصصین این امر در داخل و خارج از کشور خواهان تدوین مدل اجرایی متفاوت و اثربخش برای سازمان و کمک به تسهیل فرایند تحول در نظام گردشگری در کشور هستیم.

هدف نهایی، تقویت انگیزه در احیاء گردشگری به منظور جذب مشارکتهای داخلی و بین المللی در کشور و فعال کردن انجیوها و دیگر سازمانهای متولی در این خصوص در کشور می باشیم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.