شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۱۲ آبان، ۱۳۹۴ | ساعت 09:58 | کد خبر: 1035 نسخه قابل پرینت

درباره کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی

آشنایی با رویکردهای نوین در علوم مختلف، بیش از هر زمان دیگری احساس می‎شود و این ضرورت در تخصص ‎های مربوط به مدیریت و حوزه علوم‎انسانی به عنوان سکان تحول اداری، سازمانی و پویایی جامعه جهانی محسوس تر است.

کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی

کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی

در دو دهه اخیر، شاهد بروز و ظهور بی  وقفه تعداد زیادی ابزارها و تکنیک‎های مدیریتی مانند برنامه‎ریزی استراتژیک، مدیریت دانش، مهندسی مجدد، ایزو، مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه‎ریزی منابع سازمان  و… در حوزه های اطلاعاتی ، شبکه های  اجتماعی، روانشناسی مدرن، جامعه شناسی و حوزه‎های متفاوت بین‎رشته‎ایی مدیریت و علوم‎انسانی  بوده‎ایم.

اما ابهام و سردرگمی سطوح مختلف مدیریت سازمان ‎ها در بکارگیری تکنیک‎های مدیریت و فضای جدید جامعه، چالشی جدی فرا روی سازمان ‎ها و جامعه امروز به شمار می‎رود. اینکه مدیران ارشد قبل از سرمایه گذاری‎ های کلان برای پیاده‎ سازی چنین ابزارهایی، چگونه می ‎توانند از موفقیت آن ‎ها اطمینان حاصل کنند، مسأله ‎ای است که پاسخ به آن نیازمند مداقه و قلم  فرسایی اساتید و نخبگان حوزه مدیریتی و علوم انسانی در کشور دارد.

از این رو بر‎ آن شدیم  کنفرانس بین‎المللی مدیریت و علوم انسانی را با هدف معرفی آخرین نظریه‎ها و دستاوردهای علمی، تبادل دیدگاه‎ها، معرفی دستاوردها و تجربیات کاربردی و معرفی پژوهشگران و دانش پژوهان برتر برگزار نمائیم. تا هر چند کوچک گامی برای معرفی فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و پیشبرد اهداف در علوم انسانی در سطح بین المللی برداشته باشیم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.