سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۱۲ آبان، ۱۳۹۴ | ساعت 09:51 | کد خبر: 1029 نسخه قابل پرینت

معرفی نوزدهمین همایش سالانه انجمن و نهمین همایش ملی دانشگاه پیام نور

به منظور ایجاد بستر لازم برای تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای پژوهشی علوم زمین و نیز فراهم آوردن امکان ارائه نتیجه فعالیت های پژوهشی پژوهشگران و اندیشمندان، و استفاده هر چه بیشتر از پتانسیل‌های دانشگاهی زمین‌شناسی کشور، انجمن زمین‌شناسی ایران و دانشگاه پیام نور در نظر دارند نوزدهمین همایش سالانه انجمن و نهمین همایش ملی دانشگاه پیام نور را در روزهای ۲۶ تا ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۴ در دانشگاه پیام نور تهران برگزار نمایند.

نوزدهمین همایش سالانه انجمن و نهمین همایش ملی دانشگاه پیام نور

نوزدهمین همایش سالانه انجمن و نهمین همایش ملی دانشگاه پیام نور

لذا از کلیه دانش‌پژوهان و اندیشمندان علوم زمین دعوت می‌نماید با ارائه مقاله و یا شرکت در همایش و برنامه‌های جنبی، برگزارکنندگان را در برگزاری هر چه بهتر این همایش یاری دهند. در ضمن به اطلاع می‌رساند جناب آقای دکتر سید جواد مقدسی، عضو محترم هیئت علمی و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، به عنوان دبیر همایش انتخاب و معرفی شده‌اند.

  • شــرایط و نحوه ارسال مقاله

از علاقمندان درخواست می‌شود مقالات خود را حداکثر تا تاریخ ۲۲ آبان ماه ۹۴ بر اساس شیوه نامه نگارش و ارسال مقاله که در وبگاه همایش ذکر شده‌ ارسال نمایند.

•    هجدهمین دوره انتخاب زمین‌شناس نمونه و زمین‌شناس پیشکسوت سال
انجمن زمین‌شناسی ایران برای قدردانی از زمین‌شناسان برجسته کشور، از میان کسانی که در زمینه‌های علمی و پژوهشی شرایط ویژ‌ه‌ای داشته باشند، یک نفر را به عنوان زمین‌شناس نمونه سال و از میان زمین‌شناسانی که نقش ارزنده‌ای در پیشبرد زمین‌شناسی کشور داشته‌اند، یک نفر را به عنوان زمین‌شناس پیشکسوت سال انتخاب و معرفی می‌نماید.

  • چهارمین دوره انتخاب پژوهشگر نمونه

انجمن زمین‌شناسی ایران قصد دارد به منظور تجلیل از پژوهشگرانی که در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ یا معادل میلادی آن موفق به چاپ مقالات خود در ژورنال‌های معتبر داخلی و بین‌المللی شده‌اند، تقدیر نماید. لازم به ذکر است مقالات می‌بایست در دوره مذکور به چاپ رسیده باشند. لذا مقالات پذیرفته شده و در نوبت چاپ که هنوز شماره صفحه نداشته یا شماره موقت دارند، به احتساب نخواهند آمد. ملاک داوری، معیارها و امتیازهای آیین‌نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. بدین‌وسیله از پژوهشگران دعوت می‌شود آثار خود را برای انتخاب پژوهشگر نمونه سال تا ۱۳ آذرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

  • هجدهمین دوره انتخاب کتاب سال زمین‌شناســی

انجمن زمین‌شناسی ایران، به منظور قدردانی از مولفان و مترجمان، کتاب‌های چاپ اول را که از آبان ماه ۱۳۹۳ تا پایان آبان ماه ۱۳۹۴ وارد بازار نشر شده اند، توسط هیأت داوران بررسی و از پدیدآورندگان کتاب‌هایی که براساس رأی هیأت داوران بالاترین امتیاز را آورده باشند، در دو شاخه تالیف و ترجمه تقدیر می‌نماید. لذا از مؤلفان و مترجمان دعوت می‌شود دو نسخه از کتاب خود را تا ۱۳ آذرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

  • دهمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه زمین‌شناســـی

انجمن زمین‌شناسی ایران، به منظور ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان دانشگاه‌های کشور، از دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری که دارای فعالیت‌های ارزنده علمی- پژوهشی بوده‌اند، دعوت می‌نماید مدارک خود را (شامل یک نسخه از مقاله‌های چاپ شده در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های معتبر، اختراعات، ترجمه و تالیف و …) همراه با نامه تأیید گروه آموزشی یا دانشکده و توصیه‌نامه استاد راهنما تا ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه همایش ارسال دارند. انجمن از میان درخواست‌های رسیده، در صورت کسب امتیاز، یک دانشجوی کارشناسی ارشد و یک دانشجوی دکتری را انتخاب و در مراسم پایانی همایش، معرفی و از ایشان تقدیر می‌نماید.

  • پانزدهمین مسابقه عکس

همزمان با برگزاری همایش، چهاردهمین دوره مسابقه عکس با موضوع پدیده‌های زمین‌شناسی برگزار می‌شود. آثار برگزیده در مراسم پایانی معرفی و از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص فرمت عکس‌ها، همچنین نحوه ارسال به وبگاه همایش مراجعه فرمایید.

  • نمایشگاه تخصصی مرتبط با علوم زمین

در طول برگزاری همایش، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، فنی، اختراعات، کتب و نشریات، دستگاه‌ها و تجهیزات و کالاها، نمونه‌های کانی، فسیل و… برگزار می‌شود. کلیه دانشگاه‌ها، مؤسسات علمی- پژوهشی، وزارتخانهها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و نیز افراد حقیقی در صورت تمایل به داشتن غرفه، می‌توانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل نموده و نسبت به ثبت‌نام تا تاریخ ۱۳ آذرماه ۹۴ اقدام نمایند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.