
- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
کارگاه فروش موثر کالا و خدمات با رویکرد مدل رفتاری DiSC
شناخت و تحلیل رفتار مشتری ، اولین قدم در مشتری مداری است . در این کارگاه تخصصی که به مناسبت اولین کنفرانس ملی روش های عددی در مهندسی عمران برگزار می گردد به دنبال این هستیم تا به فروشندگان و کارشناسان محترم پروژه های در حال ساخت ، مدلی ( مدل رفتاری DiSC ) را معرفی کنیم تا با کمک آن بتوانند ضمن شناخت از ویژگی های رفتاری خویش ، درک و تحلیل مناسبی از تیپ شخصیتی مشتری داشته و بتوانند محصولی متناسب با نیاز مشتری را عرضه نمایند .
مدل رفتاری DiSC این ویژگی را دارد که شما را با نقاط قوت و قابل بهبود تیپ شخصیتی خودتان آشنا کرده و شما را بدین نکته آگاه کند که نمیشود تمامی مشتریان را به یک رویه ویزیت کرد و فروش موثری داشت ؟!!
کاربردهای کارگاه :
۱- نحوه ایجاد انگیزش در تیم فروش و کمک به ارتقاء آنان
۲- افزایش مهارتهای ارتباطی کارکنان فروش و رشد میزان فروش آنها
۳- کمک در شناسائی استعدادهای درون سازمانی برای جانشین پروری و ارتقاء شغلی
۴- مدیریت بهتر کارشناسان فروش جهت تاثیر گذاری بیشتر بر آنها و افزایش بهره وری سازمانی
۵- مدیریت بهتر تیم های کاری با شناخت بیشتر از ویژگی های رفتاری کارکنان و توانمندی های ایشان
برخی سوالات پیش رو :
۱- آیا باید همه مشتریان خرید ملک را با یک رویه ویزیت کرد ؟
۲- آیا می شود در حداقل زمان خریدار را از نظر رفتاری شناخت ؟
۳- چه راهکارها و تکنیک هایی برای فروش موثر واحدهای تجاری و مسکونی در حال ساخت به مشتریان وجود دارد ؟
۴- چه تکنیک هایی برای برخورد با انواع خریدارانی که دارای شخصیت متفاوتی هستند وجود دارد ؟
۵- چگونه باید به عنوان یک فروشنده در مدت زمان کم تیپ شخصیتی مشتری را تشخیص دهیم ؟
همه این سوال ها و سوال های دیگری که در ذهن شماست ؛ در این کارگاه ارائه خواهد شد .
مدرس : استاد کامران کیانی ( مدرس دانشگاه های تهران و مشاور ارشد بازاریابی و فروش / دارای سوابق علمی و تجربی مرتبط)
مخاطبین کارگاه : کلیه مدیران ، کارشناسان و فروشندگان واحدهای تجاری ، اداری و مسکونی در حال ساخت یا آماده فروش و سایر علاقه مندان به مباحث فروش و بازاریابی
هزینه ثبت نام و تخفیفات : ۱۵۰,۰۰۰ تومان ، ۱۰ % تخفیف دانشجویی و ثبت نام گروهی از سه نفر بیشتر ۱۵ % تخفیف خواهد داشت .
گواهینامه آموزشی : به شرکت کنندگان محترم ، گواهینامه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اعطا خواهد شد .
زمان : سه شنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۴ از ساعت ۸ الی ۱۴ خواهد بود .
مهلت ثبت نام و مدارک : تا روز پنج شنبه ( ۹ مهرماه) ، مدارک لازم : یک قطعه عکس ۴*۳ و یک کپی کارت ملی .