- اخبار کنفرانس ها - https://www.confpress.ir -

۵۰ درصد تخفیف نوروزی سیویلیکا

ما دست اندرکاران مجموعه سیویلیکا، سالی خوب و پربار برای کلیه اعضا و پژوهشگران محترم آرزومندیم و امیدواریم که در سال جدید نیز، همواره در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارید.

happy_new_year_1395شما پژوهشگر گرامی می توانید از هم اکنون تا پانزدهم فروردین سال جدید، با ۵۰ درصد تخفیف به عضویت مجموعه سیویلیکا درآیید و یا اگر عضوی از این خانواده بزرگ علمی هستید، نسبت به خرید و افزایش اعتبار خود اقدام نمایید.

در طول دوره تخفیف حداقل مبلغ عضویت در پایگاه سیویلیکا برابر ده هزار تومان خواهد بود که با این مبلغ می توانید به عضویت پایگاه سیویلیکا در آمده و تا ۱۰ مقاله کامل داخلی یا ISI را دریافت نمایید. عضویت و یا اعتبارها در پایگاه سیویلیکا محدودیت زمانی ندارد و برای استفاده های آتی خود، می توانید اعتبار بیشتری را نیز خریداری نمایید. برای آغاز عضویت در سیویلیکا به صفحه ثبت نام مراجعه فرمایید.

اعضای گرامی سیویلیکا نیز می توانند نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نمایند. در این دوره مبلغ هر اعتبار برابر هزار تومان خواهد بود. امیدواریم پژوهشگران از این فرصت نهایت بهره را ببرند و اعتبارهای مورد نیاز خود را در این دوره خریداری نمایند. لازم به ذکر است این تخفیف شامل خریدهای تک مقالات نمی شود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...