- اخبار کنفرانس ها - https://www.confpress.ir -

سیویلیکا پربار تر از هرسال در نمایشگاه الکامپ

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

حضور غرفه سیویلیکا پربارتر از هر سال موجب استقبال و استفاده پژوهشگران، اساتید ، محققان و دانشجویان کشور قرار گرفت.

بازدید مهندس نصرا… جهانگرد ؛ معاون وزارت اطلاعات و ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و دکتر سورنا ستاری ؛ معاون علمی فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد نخبگان کشور از پایگاه سیویلیکا از جمله اتفاقات حضور سیویلیکا در نمایشگاه الکامپ امسال می باشد.

مهندس نصرا… جهانگرد ؛ معاون وزارت اطلاعات و ارتباطات در غرفه سیویلیکا ضمن ابراز آشنایی با این پایگاه علمی اظهار داشت که سیویلیکا از جمله پایگاه های علمی است که وی استفاده کرده است.

دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی فناوری ریاست جمهور در بازدید از سیویلیکا ، از اینکه چنین مجموعه پرباری در راستای انتشار مقالات علمی در بخش خصوصی فعالیت میکند ابراز رضایت کرد.

لازم به ذکر است علاوه بر پژوهشگران و دانشجویان ، نمایندگان سازمان ها، دانشگاه ها و پژوهشگاه های علمی کشور با حضور خود در غرفه از خدمات سیویلیکا استفاده کردند.

سیویلیکا پایگاه مرجع تخصصی ارائه کننده مقالات کنفرانسهای علمی کشور و پوشش دهنده بیش از ۴۰۰ هزار عنوان مقاله علمی تایید شده توسط هیات داوران کنفرانسهاست.

 

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...