
- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
معرفی همایش ملی معماری فضاهای آموزشی
رشد و شکوفایی ملتها در بستر پیشرفت علوم و توسعه امکانات آموزشی و فرهنگی آن جامعه است. یادگیری از مهمترین بخشهای زندگی هر فرد است که حتی زمانی که به آن فکر نمیکنیم هم اتفاق میافتد. با تاملی در فضاهای آموزشی کشور به خوبی میتوان متوجه ناخوانایی این فضاها از طرف مخاطب اصلی آنها شد. شاید اولین و مهمترین عنصری که در خوانایی فضای آموزشی مطرح است مطابقت آن فضا با روح آموزش میباشد.
متاسفانه این امر کمتر در فشاهای آموزشی مدرنیستی حال حاضر ایران دیده می شود. این عدم خوانایی باعث از بین رفتن حس تعلق به فضا که یکی از ارکان ایجاد خلاقیت در معماری است، می شود که تاثیرات عمیقی را در پس زمینه نسلهای آیندهساز جامعه خواهد گذاشت. نوع نگاهی که در دهههای اخیر به طراحی محیطهای آموزشی شده است تنها توجه به بر آوردن نیاز آموزشی جامعه از نظر کمی و نیازهای درونی آن و آنچه درون آن اتفاق می افتد معطوف می باشد. این امر باعث فاصله گرفتن این محیطها از هویت افراد و تعریف آن به صورت یک واحد مستقل و منقطع از مشارکتهای اجتماعی شده است.
رشد چشمگیر جمعیتی نیاز کمی مدارس و دانشگاهها باعث شد که به ابعاد کیفی و سایر کارکردهای آنها پرداخته نشود، اما امروزه باتوجه به کاهش میزان رشد جمعیت جوان کشور میبایست در روند طراحی فضاهای آموزشی مطالعات زیر بنایی بیشتری انجام شود .بدین منظور موسسه مدیریت دانش شباک به همراهی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۳ تهران در نظر دارد همایش ملی معماری فضاهای آموزشی را در تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۴ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار نمایند.