جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۲۹ خرداد، ۱۳۹۷ | ساعت 10:25 | کد خبر: 3625 نسخه قابل پرینت

نمایشگاه سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

فناوری های مرتبط با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از مهم‌ترین فناوری‌های قرن ۲۱ محسوب می‌شود که تحول شگرفی در تمامی جوانب زندگی بشر ایجاد خواهد کرد، به طوری‌که جامعه جهانی با توجه به بخش پر اهمیت سلامت در پی گسترش این فناوری در ابعاد مختلف آن است. جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با کشورهای پیشروی جهان در این حوزه در جهت بهره برداری از قابلیت‌های علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در این مسیر گام نهاده و ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی بعنوان متولی این امر در کشور پیشگام فعالیت های نوین آن می باشد.

 

علاوه بر تلاش در ترویج این علم و فناوری های آن در سطح کل جامعه از قبیل دانش آموزان، دانشجویان، متخصصان و فناوران، لازم است جایگاه تک تک بازیگران عرصه این فناوری ها در کشور، از دانشگاه‌ها گرفته تا شرکت ها و سازمان‎های تجاری نیز معین گردد. برگزاری جشنواره های ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی می تواند علاوه بر توجه به این دو مهم، اهداف زیر را نیز دنبال کند:

• شناخت پتانسیل‌های علمی، تحقیقاتی و تولیدی

• تقویت همکاری بین مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده ها و مراکز تولیدی و تجاری

• نفوذ فناوری های توسعه یافته سلول درمانی و پزشکی بازساختی از آزمایشگاه تا بالین

• زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های داخلی فعال در بازارهای بین‌المللی

• تقدیر از برترین های فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

با توجه به برگزاری سومین دوره از جشنواره و نمایشگاه آن، ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی در نظر دارد نمایشگاه و فن بازار را در تاریخ ۸ تا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۷ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار نماید.

مخاطبین نمایشگاه

تمامی استادان، محققان و دانشجویان مشغول به فعالیت در رشته های مرتبط با فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و تمامی آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و کلینیک های مرتبط با سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، صاحبان بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاران مایل به ورود به حوزه  High Tech سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همچنین شرکت های دارویی فعال و علاقمند به ورود در حیطه سلول درمانی و پزشکی بازساختی در صورت تمایل می توانند در نمایشگاه دومین جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شرکت نمایند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.