شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۹ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 17:31 | کد خبر: 1660 نسخه قابل پرینت

نمایه سازی مقالات در پایگاه علمی سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی

اولین کنفرانس سراسری پژوهشهای نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی در راستای ارج نهادن به تلاش‌های پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان در صدد است تا با ایجاد فرصتی مناسب، امکان مشارکت فعالانه تمامی مححقین را در زمینه‌های علمی فراهم آورده و همچنین با ایجاد شرایط مناسب جهت انتشار مجموعه مقالات برگزیده به اشاعه فرهنگ پژوهش در جامعه علمی و دانشگاهی یاری رساند.

نمایه سازی مقالات در پایگاه علمی سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی

نمایه سازی مقالات در پایگاه علمی سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی

در این راستا، با توجه به اعتبار علمی کنفرانس حاضر، بر اساس تفاهم نامه‌ای که بین دبیرخانه کنفرانس و پایگاه علمی سیویلیکا منعقد گردیده است تمامی مقالات علمی پذیرفته شده در کنفرانس پس از ثبت نام در این پایگاه نمایه خواهند شد. هدف از چنین اقدامی علاوه بر تقدیر از تلاش‌های پژوهشگران، ایجاد بستری مناسب جهت جلوگیری از پراکنده شدن نتایج تحقیقات و مطالعات آن عزیزان است.

از آنجایی که کلیه مقالات پذیرفته شده در پایگاه سیویلیکا نمایه می شوند، به صورت رسمی به رکوردهای کنسرسیوم محتوای ملی نیز افزوده شده و از طریق درگاه آن کنسرسیوم به آدرس www.ICNC.ir قابل جستجو خواهد بود.
کنسرسیوم محتوای ملی مجموعه ای متشکل از سازمانها و منابع اطلاعاتی کشور است که به منظور گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی ایجاد گردیده است و پایگاه سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) به عنوان عضوی از کنسرسیوم محتوای ملی، تامین کننده منابع اطلاعاتی کنفرانسها و گردهمایی های کشور در این کنسرسیوم می باشد.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.