جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در جمعه، ۵ بهمن، ۱۳۹۷ | ساعت 23:41 | کد خبر: 3713 نسخه قابل پرینت

پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

دکتر محمد صاحب الزمانی رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران طی پیامی گفت:دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در تاریخ ۲۹ فروردین لغایت ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در حال برنامه ریزی جهت برگزاری می باشد. تلاش شده است که دانشمندان و صاحب نظران برجسته کشوری و بین المللی با حضور و ارائه نظریات علمی خود موجب اعتلای کنگره ارتقاء کیفیت شوند. مسئولین محترم کنگره فضایی آرام، صمیمی و با نشاط را به همراه بارقه های علمی که نتیجه تحقیقات علمی کنگره است به شرکت کنندگان تقدیم خواهند نمود.


تحقیقات نوین علوم آزمایشگاهی به سرعت در حال تکوین و توسعه است و کشور ما در این پویایی سهم به سزایی دارد. بنابراین مسئولین امر باید در افزایش دلگرمی و انگیزه های این قشر عظیم و فرهیخته برنامه ریزی اساسی داشته باشند. نباید با انجام فعالیت های نادرست عناصر علمی و دانشمند و صاحب نظران عالم و مجرب را منزوی و با برخوردهای سطحی، مجاری علمی را تهی کنیم.

تمام تلاش کنگره طی ۱۶ سال گذشته ایجاد فضایی علمی جهت طرح نظریات صاحبان علوم آزمایشگاهی و پزشکی بوده است تا قشر فرهیخته علمی در کشور تقویت و توانا گردد.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.