جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۹ آبان، ۱۳۹۶ | ساعت 16:14 | کد خبر: 3544 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر علمی دهمین همایش ملی ادکا 

فریبرز درودی دبیر علمی دهمین همایش ملی ادکا  در پیامی گفت: برگزاری دهمین همایش اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) در آذر ماه ۱۳۹۶ فرصتی است تا استادان، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان به تضارب آرا بنشینند تا اندیشه ها و یافته های علمی خویش را با دیگران به اشتراک بگذارند.

فریبرز درودی دبیر علمی دهمین همایش ملی ادکا

فریبرز درودی دبیر علمی دهمین همایش ملی ادکا

موضوع این همایش حاکمیت داده است. از این رو، به دلیل اهمیت و جایگاه اطلاعات در عرصه طراحی، برنامه ریزی، مدیریت، تحلیل و به کارگیری آن در حوزه های متعدد علمی و فنی، شایسته است تا با بررسی ابعاد و جوانب کاربردی اطلاعات به تقویت بنیه های علمی این حوزه پراهمیت پرداخت.
عنایت به سیاست گذاری و برنامه ریزی در خصوص اطلاعات و به ویژه کلان داده ها یکی از مسائلی است که درعصر اطلاعات و فناوری از اهمیت به سزایی برخوردار است. در کنار آن امنیت و درستی اطلاعات، به همراه روش های پالایش اطلاعات در مسیر شناخت دانش دارای جایگاهی مهم و پراهمیت است. اطلاعات امروز در تصمیم گیری و عمل جایگاه ویژه ای دارد و تسهیل جریان آن به تولید دانش و کاربردی ساختن اطلاعات منجر شده است.

برای اینجانب باعث افتخار است که در کنار دوستان عزیز ادکا، فرهیختگان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی و اندیشمندان دیگر رشته های مرتبط به هم اندیشی در حوزه حاکمیت داده نشسته و نظاره گر فعالیت علمی ارزشمند استادان، متخصصان و دانشجویان عزیز باشیم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.