جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در جمعه، ۳۰ مهر، ۱۳۹۵ | ساعت 23:32 | کد خبر: 3221 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر علمی شهرسازی سومین کنگره بین المللی معماری و شهرسازی معاصر خاورمیانه

الهام امینی دبیر علمی شهرسازی سومین کنگره بین المللی معماری و شهرسازی معاصر خاورمیانه طی پیامی گفت:

اساتید معظم ، همکاران گرامی و دانشجویان عزیز مفتخریم با یاری پروردگار، در بهمن ماه سال جاری در تهران، شهر همیشه زنده افتخار میزبانی اساتید، صاحبنظران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان محترم حوزه ی علوم شهری سراسر کشور را در سومین  کنگره ی بین المللی معماری و شهرسازی معاصر خاورمیانه داشته باشیم.
با توجه به نیازها و نظر سنجی از مخاطبین اصلی این کنگره در دو سال گذشته ، همچنین موضوع روز جهانی شهرها “شهرهای فراگیر، توسعه اشتراکی”،  در کنگره امسال سعی بر آن است پنل ها و سخنرانی های کلیدی ارایه شده توسط اساتید برجسته ایرانی و بین المللی و همچنین پوسترهای ارائه شده در حوزه علوم شهری به تبیین چارچوب مفهومی عدالت توزیعی و شهر عادل با مروری بر تجارب جهانی بپردازد. استفاده از  نقاط قوت این نظریه ها، رویکردها و رهیافت های برنامه ریزی معطوف به عدالت  مورد تاکید دبیرخانه کنگره در حوزه ی شهرسازی است.
پیام دبیر علمی

پیام دبیر علمی

برای دستیابی به این امر تلاش کمیته علمی بر انتخاب موضوعات و سخنرانان مجرب در این حیطه قرار گرفته است.
امسال  از دیگر فعالیت های این کنگره برپایی مسابقه بهترین جمله در وصف شهر عدالت محور و تکمیل ” شهر عدالت محور شهری است،…” برای علاقه مندان است  که شرکت کنندگان نظر خود را به صورت ارائه فیلمی کوتاه به  بخش مسابقه علمی دانشجویی ارسال می کنند تا دانشجویان سراسر کشور نیز بتوانند از این طریق فرصتی برای ارائه دیدگاه های خود داشته باشند .
بدون شک ارایه ایده های خلاقانه و نتایج ارزشمند پژوهش های ارسالی پژوهشگران در حیطه های مختلف  شهرسازی  و معماری ما را در به انجام رساندن هر چه پربارتر یاری خواهد نمود.
حضور شما عزیزان در این همایش دلیل اصلی و مشوق ما برای هر چه بهتر برگزار کردن سومین کنگره بوده و امیدواریم تا بتوانیم میزبانی شایسته باشیم .
همچون گذشته امید است در فرصت مغتنم پدید امده در این کنگره، فاصله میان اموزش دهندگان و اموزش گیرندگان در اجرای فرایند ارائه ی مطالب اموزشی کمتر شده و با انتقال مفاهیم جدید در عرصه مطالعات شهری، شرایطی مطلوب در برقراری حلقه ارتباطی میان مفاهیم شهرسازی و معماری معاصر در عرصه ی ملی و بین المللی در سایه تعامل بالنده مشارکت کنندگان محترم فراهم گردد.
  برگزار کنندگان برانند تا نتایج این کنگره در قالب بیانیه ای کاربردی استخراج و به عنوان سند علمی ارائه گردد، از همین رو از هم اکنون اماده ایم تا در ادامه برگزاری افتخارآمیز سومین کنگره نظرات همکاران محترم را برای برگزاری هرچه پربارتر و کاربردی تر به گوش جان  بشنویم و بر دیده، به منت نهیم.
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.