پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۵ مرداد، ۱۳۹۵ | ساعت 18:10 | کد خبر: 2899 نسخه قابل پرینت

برگزاری چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری،دانشگاه شهید بهشتی

چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری به عنوان بزرگترین ، معتبرترین و منظم ترین گردهمایی سالانه علمی ، پژوهشی  و اجرایی حوزه عمران ، معماری ، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ ۷ الی ۹ دی ماه امسال با شرکت بیش از ۳۵۰۰ نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهیان، صاحب نظران، سیاستگزاران و مدیران، دانشجویان ، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌گردد. این کنگره در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقای سطح کیفی معماری، سازه و توسعه های شهری و همچنین بررسی نیازمندی و ضرورت‌های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش‌ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه شهری، به تحلیل ،آموزش و پژوهش آن بپردازد.

چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری،دانشگاه شهید بهشتی

چهارمین کنگره بین المللی عمران ، معماری و توسعه شهری،دانشگاه شهید بهشتی

‌این کنگره باشعار «توسعه شهری راهی به سوی توسعه آینده »  فرصتی بی نظیر جهت اشتراک گزاری برترین تجربیات و یافته های نوین علمی و اجرایی و همچنین گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان درحوزه معماری، عمران وتوسعه شهری است. با توجه به اعلام دبیرخانه کنگره ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهای نوین پژوهشی واجرایی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه عمران ، معماری ، توسعه شهری ومحیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنگره با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ایتالیا می باشد.

محورهای اصلی کنگره عبارت اند از: مهندسی عمران و توسعه پایدار،  سازه، زلزله و بهسازی لرزه‌ای، مهندسی معماری و توسعه پایدار، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، مهندسی ترافیک ، حمل و نقل و زیرساخت‌های شهری، مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری،مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار ، منظر شهری پایدار و توسعه، فرهنگ ، جامعه‌شناسی و روانشناسی شهری ، مرمت بافت ها و آثار تاریخی ،مدیریت ریسک و بحران و راه کار های ایجاد مدیریت جامع بحران.

علاقه مندان حداکثر تا ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق پورتال کنگره ارسال نمایند.

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی ، تورهای تخصصی ، کارگاه های آموزشی تخصصی وسخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای همین کنگره برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین مقالات پذیرفته شده چهارمین کنگره در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنگره رایگان چاپ خواهند گردید.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات ، شرکت در کنگره و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.4icsau.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره ۰۲۱۸۸۵۸۴۰۷۷  تماس حاصل فرمایند.

 

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.